fbpx

איפה כדאי למקם ערסל בגינה שלכם?

איפה כדאי למקם ערסל בגינה שלכם?

אם אתם מחפשים ריהוט גן נוח שיעזור לכם להירגע, אין כמו ערסלים לגינה המיועדים לשכיבה או ישיבה.

בין אם לפני או אחרי רכישת ערסל לגינה שלכם, יש להחליט מהו המיקום הטוב ביותר עבורו. עליכם לקחת בחשבון נוחות ובטיחות, וכן את האווירה שאתם רוצים ליצור סביב הערסל.

לא בטוחים איפה כדאי? הנה כמה הצעות

במרפסת

עוד לפני שאנחנו מדברים על ערסל לחצר הקדמית או האחורית, מה לגבי המרפסת? ערסל למרפסת הוא פתרון מעולה עבור אנשים ללא גינה, וגם אם יש לכם גינה, אתם יכולים ליצור במרפסת פינה נפלאה לאירוח או לבילוי עם המשפחה.

ניתן לבחור ערסל שכיבה או, אם החלל לא גדול מספיק, להוסיף ערסל ישיבה למרפסת שלכם. למראה מיוחד, אתם יכולים לעצב עם שרשרת אורות וצמחים תלויים.

בין שני עצים

תליית ערסל בין שני עצים בגינה היא קלאסיקה נצחית. אין דרך טובה יותר ליצור אווירה של חופשה אקזוטית.

באופן אידיאלי, הייתם רוצה עצי דקל כדי לשחזר באופן מלא את אווירת החוף, אבל כל עצים יעשו את העבודה. במיקום זה, תוכלו להאזין לצלילים המרגיעים של העלים המרשרשים, כאשר מעליכם נוף חלומי.

רק ודאו שהעצים חזקים מספיק כדי להחזיק את המשקל, ומרוחקים מספיק כדי שהערסל יהיה מתוח כמו שצריך. כמו כן, כדאי לבדוק שלא תפגעו בעצים בשום צורה על ידי קשירת ערסל אליהם.

ליד הבריכה

שמש, ים, וערסל מתנדנד יוצרים את המתכון המושלם לרגיעה. עם ערסל לגינה על שפת הבריכה, יהיה לכם יותר נוח להשתזף מאשר על כיסא. בנוסף, לאחר הטבילה, אתם יכולים פשוט להתגלגל לתוך הערסל ולהתייבש.

על הדשא

אם המדשאה שלכם מקבלת המון אור שמש במהלך היום, תליית ערסלים לגינה באמצע הדשא, לצד כמה ספסלים לגינה או כיסאות, היא רעיון מצוין. זה עשוי להיות המקום האידיאלי לקריאה, שיזוף או תנומה תחת השמש. בנוסף, בלילות בהירים, אתם יכולים לשכב או לשבת, להתנדנד, ולצפות בכוכבים.

בפטיו

אפשר גם להתקין ערסל לחצר על הדק, תחת השמש או בצל. אתם יכול להשתמש בו לצד כסאות נדנדה לגינה וליצור סביבה נוחה למשתתפים רבים.

טיפ עיצובי: החליקו שטיח מתחת לערסל. זה לא רק ייראה נהדר, אלא גם יבטיח שכפות הרגליים שלכם לא יתחממו מדי כשאתם יוצאים.

מתחת לבית עץ

עוד מקום מגניב לתלות ערסל לגינה הוא מתחת לבית העץ של הילדים. הוא יוסיף הנאה לילדים שלכם, וגם יאפשר לכם להשגיח עליהם בצורה הכי נוחה שאפשר.

לסיכום

לא משנה איזה מיקום תבחרו, ערסלים לגינה מציעים רוגע, נוחות וסטייל. רוצים לרכוש ערסל לגינה או ערסל למרפסת שלכם? חשוב לבחור את החומרים האיכותיים על מנת ליהנות מנוחות מקסימלית. כמו כן, איכות מובילה לכך שתוכלו לבלות על הערסל שלכם במשך שנים רבות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סגירת נגישות
צרו קשר