fbpx

כל מה שרציתם לדעת על קורקינט לילדים

כל מה שרציתם לדעת על קורקינט לילדים

חושבים לקנות קורקינט לילדים שלכם? קורקינטים לילדים הם דרך מצוינת לעזור להם להיות פעילים וניידים, אבל יש כמה דברים שכדאי לשקול לפני שבוחרים.

מהם היתרונות של קורקינטים לילדים?

ראשית, קורקינט לילדים תורם לעידוד אורח חיים פעיל עבורם. כאשר הם יוצאים להסתובב על הכלי המגניב שלהם, הם מוציאים הרבה אנרגיות ובו זמנית שואבים הרבה מאוד הנאה.

יתרון נוסף, הוא היכולת של קורקינטים לשפר את שיווי המשקל והקואורדינציה של ילדכם. למעשה, פעמים רבות השימוש בכלי הוא צעד טבעי, לאחר ששליטה ברכיבה על אופני איזון לילדים כבר הושגה. ככל שהילדים רוכבים יותר, כך הם משתפרים עוד יותר, ומיומנויות אלה עשויות להועיל להם גם בתחומים אחרים בחייהם.

לבסוף, קורקינט יכול לעזור ללמד את ילדיכם אחריות. הם יהיו חייבים להתוודע לחשיבות של אמצעי בטיחות שונים כמו קסדה וסט מגינים ומחזירי אור. כמו כן, הם יצטרכו לטפל בקורקינט היטב כדי להמשיך להשתמש בו, על ידי תחזוקה וניקיון שוטפים.

בדרך זו, הם ילמדו כמה חשוב להשקיע בשמירה על חפצים ורכוש.

כעת, בואו נדבר על המאפיינים הכי חשובים בבחירת קורקינטים לילדים.

בטיחות

אין ספק שזהו המאפיין החשוב ביותר, על מנת שתוכלו לשלוח את הילדים לרכוב בלב שקט ככל הניתן. עליכם לוודא את קיומם של האמצעים הבאים:

  • גלגל קדמי מספיק עבה, על מנת למנוע תאונות בעת רכיבה בשוליים צרים, מהמורות או פגיעה באבנים קטנות. יש תקנים מסודרים עבור קוטר הגלגל.
  • חשוב שהכידון לא יהיה נמוך מדי עבור הרוכבים, כדי להקטין את הסיכון לתאונות וגם להיווצרות של בעיות גב. הכידון צריך להיות מעל גובה המותניים, והרוכבים צריכים להיות בעל גב ישר בזמן הרכיבה, כשהמרפקים בזווית של 45 מעלות.
  • תבדקו את המשקל אותו יכול הכלי לשאת, על פי הגדרת היצרן. מנגד, חשוב לוודא שהקורקינט לא יהיה כבד מדי, כדי שילדיכם לא יתקשו לתמרן ולשלוט בו.
  • בלם רגל בחלק האחורי של הקורקינט הוא הכרחי. זוהי הדרך היעילה ביותר להאט את הכלי, ולחיצה חדה על הבלם אמורה לעצור אותו לחלוטין.
  • להגברת היציבות, אפשר לבחור קורקינט כולל משטח רחב יותר. אפשרות נוספת היא לבחור קורקינט תלת אופן לילדים שלכם.
  • לבסוף, אי אפשר מבלי להזכיר את חשיבותה של קסדה, אשר מתאימה בגודל לראש הרוכב או הרוכבת.

נוחות

מלבד שיקול הבטיחות, מומלץ לבחור קורקינט לילדים שיהיה כמה שיותר נוח, לרכיבה ולנשיאה. אלה הפרמטרים שיעזרו בכך:

  • עדיף שהמרווח בין משטח הדריכה למדרכה, בעת רכיבה, לא יהיה גבוה או נמוך מדי, אלא בעובי מאוזן. זה יעזור לבלום זעזועים ולרכוב בצורה נעימה יותר.
  • כדאי שגלגלי הקטנוע יהיו עשויים מגומי רך, ולא ממתכת קשה מפלסטיק. גומי עוזר לספוג זעזועים כתוצאה מנסיעה דרך אבנים וגבשושיות.
  • מומלץ לבחור ידיות אחיזה נוחות וארגונומיות, כדי לאפשר תנועה נכונה ובריאה של הגוף בעת הרכיבה.
  • קורקינט לילדים מתקפל הוא מנגנון נפלא. זוהי תכונה חשובה שלא כדאי לוותר עליה, כי היא מאפשרת לילדיכם לשאת הרבה יותר בקלות את הקורקינט, והופכת אותו להרבה יותר קומפקטי ושימושי.

עמידות

כל התכונות שהזכרנו הופכות קורקינט לאיכותי, אך חשוב גם לוודא שהוא יחזיק מעמד לאורך כמה שיותר זמן. אלה המאפיינים אליהם כדאי לשים לב בהקשר הזה:

  • כלי עם כידון מתכוונן הוא בחירה מצוינת עבור ילדים, מכיוון שהם יוכלו להמשיך להשתמש בו גם במהלך תהליך הגדילה והצמיחה שלהם. על פי אותו היגיון, כדאי לבחור קורקינט לילדים עם מגבלת משקל כמה שיותר גבוהה, כדי שיתאים להם גם בעוד כמה שנים.
  • כדאי לבדוק מראש האם קיימים חלקי חילוף לקורקינט שאתם חושבים לרכוש. אם אכן ניתן להחליף חלקים מסוימים כאשר מתעוררות תקלות, תוכלו להימנע מקניית קורקינט חדש. מי יודע? אולי אפילו תצליחו להעביר את אותו כלי איכותי ומהנה בין כמה מהילדים שלכם.
  • כמו אופניים, גם קורקינטים לילדים דורשים תחזוקה וטיפול. עוד לפני כן, תקפידו לבחור כלי שמורכב מחלקים איכותיים, ואשר מגיע עם תקופת אחריות כמה שיותר ארוכה.

לסיכום

עכשיו אתם יודעים כיצד לבחור קורקינט לילדים. אתם מוזמנים להציץ בקטלוג המגוון שלנו, ולהזמין את המוצר שיגרום לילדים שלכם ליהנות ולהתרגש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סגירת נגישות
צרו קשר